Změna je život! Společnost PepsiCo slaví 125. narozeniny od založení firmy. K tomuto datu představila nové logo známých limonád.
Nové logo by se podle dostupných informací redakce mělo v České republice objevit v polovině příštího roku. „Nový design bude pokrývat všechny fyzické a digitální výstupy, včetně balení, vybavení fontán a chladicích zařízení, vozového parku, módy a stolování,“ uvádí PepsiCo na svém webu.
„Nový design rozvíjí značku Pepsi tak, aby reprezentovala její nejpříjemnější vlastnosti, a bude pokrývat všechny fyzické a digitální body, včetně balení, vybavení fontán a chladicích zařízení, vozového parku, módy a stolování. Pepsi hraje klíčovou roli při dosahování cílů udržitelného balení PepsiCo Positive. Ve Spojených státech začala od roku 2022 Pepsi převádět všechny 20oz lahve Pepsi, včetně Pepsi Zero na 100% recyklovaný PET. Nové logo a vizuální identita vzdávají hold bohatému dědictví značky a zároveň činí velký skok do budoucnosti,“ uvádí firma v oficiálním sdělení.
„V PepsiCo navrhujeme naše značky tak, aby vyprávěly přesvědčivý a holistický příběh. Pepsi je zářným příkladem značky, která se během 125 let neustále přetvářela, aby zůstala součástí pop kultury a součástí lidských životů,“ řekl Mauro Porcini, SVP & Chief Design Officer PepsiCo. „Novou identitu značky jsme navrhli tak, abychom propojili budoucí generace s velkým dědictvím naší značky a spojili odlišnost od naší historie se současnými prvky, abychom naznačili naši odvážnou vizi toho, co přijde,“ dodal.
„Pepsi je legendární a ikonická značka, která se neustále vyvíjí s dobou,“ řekl Todd Kaplan , marketingový ředitel společnosti Pepsi.
„Nemohli jsme být nadšenější ze zahájení nové éry pro Pepsi, protože tento vzrušující nový a moderní vzhled podnítí odlišnost značky k tomu, aby se ukázala větší a odvážnější, a pomůže lidem najít nové způsoby, jak si bez omluvy užít věci, které tak milují. Tento nový vizuál systém přináší to nejlepší z bohatého dědictví značky Pepsi a zároveň udělal obrovský skok vpřed, aby ji připravil na úspěch ve stále digitálnějším světě,“ dodal závěrem marketingový ředitel společnosti.
Vývoj loga v čase:
while I actually do like the new Pepsi logo, I’m partial to the one I grew up with in the 80s… and the original one is like, wtf maybe by Yoshitaka Amano pic.twitter.com/7SZ1CAOiq0
— Shane Bettenhausen (@ShaneWatch) March 28, 2023