Umělá inteligence pomáhá při dopravních nehodách. MotionsCloud a Bosch ohlašují unikátní spolupráci

Publikuje: Monika Lukešová (Hrušová) — 16. 09. 2022
Úvodní stránka » Magazíny » Umělá inteligence pomáhá při dopravních nehodách. MotionsCloud a Bosch ohlašují unikátní spolupráci

Dopravní nehoda je nepříjemná věc sama o sobě. Když už k ní dojde, řeší se samozřejmě předně zdraví a pak až hmotné škody.

Když posádky vozů vyváznou bez zranění, kontroluje se poškození auta. Sturtup MotionsCloud z portfolia AI Startup Incubator (Praha, společnost Early Stage AI Investment Company) začala spolupracovat se společností Bosch Global na integraci strojů pro automatizované hodnocení škod skrze technologie umělé inteligence (AI) s řešeními Bosch RideCare poháněnými AIoT.

Unikátní systém díky umělé inteligenci zjednodušuje a automatizuje poškození vozu při nehodě. Aplikace pomáhá už při oznámení nehody a pak následně při kontrolních operacích a řízení reklamací.

Startup MotionsCloud přináší pojišťovacím společnostem značnou časovou a nákladovou efektivitu a zvyšuje zákaznickou zkušenost a zároveň zvyšuje produktivitu pracovníků v oblasti škod. Jejich technologie vybavuje kontrolní týmy automatizovaným nástrojem, který zkracuje cyklus reklamací z 10+ dnů na 3 hodiny a šetří až 75 % nákladů na zpracování.

MotionsCloud a jeho spolupráce se společností Bosch je úžasným příkladem toho, jak umělá inteligence hraje významnou roli ve zlepšování zkušeností pro koncové uživatele a pomáhá podnikům při snižování nákladů a zefektivňování operací, které byly příliš dlouho časově náročné a drahé. Pojišťovny využívající řešení MotionsCloud whitelabel mohou získat obrovskou konkurenční výhodu oproti těm, které je nemají, protože jsou schopny poskytovat lepší zákaznický servis a zároveň šetřit peníze,“ říká Angelo Burgarello, investor a partner společnosti AI Startup Incubator.

Zpracování dokumentace o nehodě je složité

Se složitými pravidly a únavnými a zdlouhavými procesy má pojišťovnictví špatnou pověst, pokud jde o důvěru a služby zákazníkům. Náklady pojišťoven na zpracování představují až 15 % celkových pojistných událostí vyplácených ročně (až 20 miliard EUR). Většina pojišťoven uvádí, že nalezení správného technologického řešení pro automatizaci procesu škod je velkou výzvou.

Systém od MotionsCloud nabízí tři moduly. Hodnocení poškození počítačového vidění AI, samoobslužná mobilní webová aplikace AR a mobilní webová aplikace pro kontrolu videa.

MotionsCloud pomáhá pojistitelům vozidel, provozovatelům vozových parků a správcům pojistných událostí zefektivnit a automatizovat procesy pojistných událostí pomocí počítačového rozhraní umělé inteligence, rozšířené reality a technologií IoT. MotionsCloud vychází ze špatných zkušeností zákazníků s reklamacemi, dlouhým cyklem reklamací, nedostatkem transparentnosti a přehledu cesty k reklamaci zákazníků, složitými a únavnými procesy reklamací a obrovskými provozními náklady na zpracování reklamací.

Partnerství společností MotionsCloud a Bosch je jedním krokem vpřed směrem k udržitelnější budoucnosti mobility, která otevírá dveře pro různé druhy vozových parků. A to včetně sdílení automobilů, připojování, taxi, autobusů, nákladních a elektrických vozidel a také autonomních vozidel,” uzavírají z German Bosch Representative.

Související témata
Aktuální témata:
Načítám témata...
logo UE

O nás

Portál UdálostiExtra.cz je soukromý projekt zcela bez dotací či jakékoliv jiné státní podpory. Přinášíme zajímavé zprávy a události z domova i ze světa. Zaměřujeme se také na magazínové rubriky a vše, co je čtené, komentované a zajímavé.

Rychlý kontakt: redakce@udalostiextra.cz

Sledujte nás

Vyhledávání