Neštěstí nechodí po horách, ale po lidech. Ale i pojistná událost se může čas od času proměnit v kuriozní situaci.
O své perličky z pojistných hlášení a z lékařských zpráv se podělily pojišťovny Kooperativa a Uniqa.
Vysvětlit příčinu nehody občas není jednoduché. Pojišťovna Uniqa se například svěřila s příhodou, kde byl viníkem extrémně vycvičený pes a nervózní řidič: „Bouračku zavinil náš Rex, protože je extrémně vycvičený. Štěkal vzadu na sedačce na jiného psa v souběžně jedoucím autě. Byl jsem za volantem nervózní z provozu a chtěl jsem ho umlčet. Jenomže jsem místo Ticho! zařval omylem K noze! Okamžitě se vrhl poslušně k mým nohám, čímž se mi zamotal do pedálů,“ uvádí Uniqa.
Kooperativa zase sáhla do zážitků kolegů z asistenční služby. „Klient vyrazil na ryby. Se zapálenou cigaretou doplňoval benzín do nádrže na člunu, benzín se vznítil; klient se chtěl zachránit skokem do vody; skok se mu úplně nevydařil, dopadl na mělčinu a zlomil si nohu,“ popsal pracovník z pojišťovny Kooperativa a další dodal svou historku: „Kontaktovala nás klientka, že jí na ruku spadl mobil a že ji má možná zlomenou, že musí k lékaři; operátor trochu pochyboval, ale profesionálně se doptal, jak přesně ke zranění došlo; klientka doplnila, že telefon neupadl jí ale někomu ze čtvrtého patra a ona měla tu smůlu, že právě procházela pod místem dopadu.“
Dvě manželky v jednom autě
Pojišťovna Uniqa se podělila o začátek hlášení pojistné události jednoho manžela: „K nehodě došlo proto, že jsem vezl manželku 1.0 a manželku 2.0 zároveň. Věděl jsem, že tahle posádka nebude dělat dobrotu.“
Lékaři své zprávy občas okoření
Příčiny nehody mohou být někdy zvláštní, ale smysl pro humor neztrácí ani lékaři. Kooperativa uvedla hned dvě vtipně napsané lékařské zprávy:
Včera večer spadnul z kola, přilbu měl, v bezvědomí nebyl, bez alkoholu, spíše hodil tygra do pangejtu a narazil si levý ramenní kloub.
Psychika, stav vyhoření, není schopen fungovat, v práci samé problémy, doma je pohoda, chodí k šarlatánovi (sám pacient ho tak nazývá), Eliceu nebere již dlouho, předtím, když jsme ji napsali, tak ji ani nezačal brát, spoléhal na šarlatána, přechodně mu pomohl, t. č. se chystá za šarlatánem.
Pojišťovně Uniqa jeden nespokojený klient vyjmenovat, co všechno bylo na jeho dovolené špatně. V hlášení pojistné události tedy uvedl tento výčet: „V letadle byl průvan. U moře 6 dnů z 8 propršelo. K obědu nabízeli pořád jen kuřecí maso. Soused vedle v pokoji v hotelu strašně chrápal. Delegát cestovky byl neochotný a věčně pod parou. Co z toho mi uhradí cestovní pojištění?“
Ať už vás v posledních dnech roku 2022 a 2023 potká cokoliv, za redakci UdalostiExtra.cz vám přejeme, ať jste bez pojistných událostí nebo alespoň, ať se jim můžete ve zdraví a bez újmy zasmát.