Společnost The Coca-Cola Company ČR/SR má nového komerčního ředitele. Stal se jím Pawel Ozierski. Informoval o tom redakci Marek Tereba.
Pawel Ozierski významně se podílel na strategii růstu a akceleraních programech, v jejichž důsledku se Coca-Cola stala po sedmi letech opět lídrem na slovenském trhu. V loňském roce řídil ze strany The Coca-Cola Company ČR/SR spolený program s Coca-Cola Hellenic Bottling Company ČR/SR na podporu znovuotevření hotelů, restaurací a kaváren po první vlně koronavirové pandemie.
Pawel Ozierski pracuje pro The Coca-Cola Company ČR/SR od roku 2018. První dva roky zastával funkci Senior Brand Managera pro značky Coca-Cola, Fanta, Sprite a Kinley a později roli Business Managera pro Slovensko. V rámci jeho působení se společnost Coca-Cola stala např. oficiálním sponzorem mistrovství světa v hokeji (2019) či partnerem filmových hitů Star Wars a Avengers, což se prakticky okamžitě odrazilo ve frekvenci nárůstu prodejů nápojů u mladistvých.
Vystudoval Vysokou školu ekonomickou (SGH) v rodné Varšavě a své bohaté profesní zkušenosti získal především u globálních firem. Jedenáct let působil u společnosti Mondelez a brandů jako Jacobs, Milka či Cadbury, kde připravoval strategii, program podpory a vývoje portfolia za účelem růstu podílu jednotlivých značek na trhu.
Ve společnosti Kraft Foods se Ozierskemu podařilo zastavit několikaletý pokles u sezonního portfolia zboží a zároveň zvýšit podíl jeho prodejů na vysoce konkurenním trhu ve Velké Británii.
Na českém a slovenském trhu vedl znaku Milka, kdy se mu podařilo posílit postavení této značky na trhu a pravidelně zvyšovat její meziroční obrat. „Na svém kontě má nespočet prestižních marketingových ocenění. Ve svém volném čase se vedle cestování zajímá o focení a digitální média, architekturu a věnuje se cyklistice, lyžování nebo potápění,“ doplnil závěrem Marek Tereba ze společnosti FleishmanHillard.