Coca-Cola má nového komerčního ředitele. Stal se jím Pawel Ozierski

Publikuje: Jana Malá — 03. 05. 2021
Úvodní stránka » Zprávy z domova » Coca-Cola má nového komerčního ředitele. Stal se jím Pawel Ozierski

Společnost The Coca-Cola Company ČR/SR má nového komerčního ředitele. Stal se jím Pawel Ozierski. Informoval o tom redakci Marek Tereba.

Pawel Ozierski významně se podílel na strategii růstu a akceleraních programech, v jejichž důsledku se Coca-Cola stala po sedmi letech opět lídrem na slovenském trhu. V loňském roce řídil ze strany The Coca-Cola Company ČR/SR spolený program s Coca-Cola Hellenic Bottling Company ČR/SR na podporu znovuotevření hotelů, restaurací a kaváren po první vlně koronavirové pandemie.

Pawel Ozierski pracuje pro The Coca-Cola Company ČR/SR od roku 2018. První dva roky zastával funkci Senior Brand Managera pro značky Coca-Cola, Fanta, Sprite a Kinley a později roli Business Managera pro Slovensko. V rámci jeho působení se společnost Coca-Cola stala např. oficiálním sponzorem mistrovství světa v hokeji (2019) či partnerem filmových hitů Star Wars a Avengers, což se prakticky okamžitě odrazilo ve frekvenci nárůstu prodejů nápojů u mladistvých.

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou (SGH) v rodné Varšavě a své bohaté profesní zkušenosti získal především u globálních firem. Jedenáct let působil u společnosti Mondelez a brandů jako Jacobs, Milka či Cadbury, kde připravoval strategii, program podpory a vývoje portfolia za účelem růstu podílu jednotlivých značek na trhu.

Ve společnosti Kraft Foods se Ozierskemu podařilo zastavit několikaletý pokles u sezonního portfolia zboží a zároveň zvýšit podíl jeho prodejů na vysoce konkurenním trhu ve Velké Británii.

Na českém a slovenském trhu vedl znaku Milka, kdy se mu podařilo posílit postavení této značky na trhu a pravidelně zvyšovat její meziroční obrat. „Na svém kontě má nespočet prestižních marketingových ocenění. Ve svém volném čase se vedle cestování zajímá o focení a digitální média, architekturu a věnuje se cyklistice, lyžování nebo potápění,“ doplnil závěrem Marek Tereba ze společnosti FleishmanHillard.

Související témata
Aktuální témata:
Načítám témata...
logo UE

O nás

Internetový on-line magazín UdalostiExtra.cz je v zaměřen na témata, která vás zajímají. Publikujeme články o zajímavých osobnostech, celebritách, články z kultury, nechybí ani záhady či tajemno nebo zdraví a medicína. Zároveň pravidelně zveřejňujeme články o počasí. Aktuálně připravujeme i další zajímavé rubriky a témata o která rozšíříme do budoucna náš internetový magazín. Magazín UdálostiExtra.cz, je soukromý projekt zcela bez dotací, jakékoliv státní podpory či politické příslušnosti.

Rychlý kontakt: redakce@udalostiextra.cz

Sledujte nás

Vyhledávání